New Brand: Leonor Greyl

Verzorgings- en beautyproducten voor het haar op basis van natuurlijke ingrediënten“, dit is al sinds de oprichting in 1968 de lijfspreuk van Leonor Greyl. 
 
In de jaren 70, streefde Leonor Greyl naar natuurlijke haarverzorging en formules. De haarbehandelingen waren destijds eerder gericht op oplossingen die vaak afkomstig waren uit de chemische sector. Dat kon ook anders, vond Leonor Greyl. Samen met haar echtgenoot Jean-Maire, die professioneel botanicus was van beroep, werd het luxueuze merk Leonor Greyl het leven in geblazen. De natuur biedt het merk sinds jaar en dag alle middelen om een prominente plaats binnen de wereld van haarverzorging in te nemen. Alleen de hoogste kwaliteit natuurlijke ingrediënten worden geselecteerd. 
 
De eerste producten kwamen op de markt en werden al snel must-haves: de verbazingwekkende Huile de Palme (nu L’Huile de Leonor Greyl), de Shampooing au Miel, de Lait Lavant à la Banane en de bekende Crème aux Fleurs. Naast de krachtige ingrediënten en bijzondere producten liggen ook andere factoren achter het succes van Leonor Geyl. Expertise, Ervaring, Passie, Liefde en… een  échte Family Spirit!
 
Vandaag de dag staat Caroline Greyl, dochter van Leonor en Jean-Marie, aan het roer. Samen met haar man Tom Brooks zet zij de lijfspreuk voort. Leonor Greyl wordt inmiddels vertegenwoordigd in 450 kapsalons, ongeveer honderd warenhuizen, in selectieve parfumerieën en in meer dan 40 landen over de hele wereld…!